Hej igen

Är jättedåligt på att skriva just nu känner jag. Har varit hemma i snart en vecka och det har varit så otroligt skönt. Träffat vänner, badat på edda, sett bio, slappat, färgat hår och tidigare idag var jag på julbord i Munkviken. Det var gott. Men dom hade ingen mimosasallad!?!? Seriöst? Det är ju höjdpunkten på hela julbordet!?!?

Imorgon ska jag på grötkalas här i byn och se lucia (bättre sent än aldrig). och på kvällen ska vi planera inför Thailand!!!! Det är så mycket som händer nu inför julen, dagarna bara flyger iväg. Men! Jag har faktiskt lyckats köpa mig iallafall EN julklapp. Och varit med och bestämt några andra. Men på torsdag... Då... Då blir det julklappar för hela slanten ska ni veta.



Lina, jag och Anna myste och blonderade hår igår. Färgade mitt hår ytterligare en gång idag och det blev huuur coolt som heellst! Återkommer med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0