-17°C

Hälften av veckan avklarad. Bara två dagar kvar nu! TVÅ dagar! och imorgon har (nästan)alla fasta anställda examen, vilket betyder att det bara kommer vara vikarier ute på ägg fältet. hehe-he--he-he- 
 
Jag och Kajsa har varit och fixat med lägenheten idag också, så nu kommer jag sova gott om natten. Kan ju hoppas att mina drömmar lugnar ner sig lite också. Det enda som är kvar är urstädning av lägenheten sen ska dom göra en liten koll och poff så är det klappat och klart och jag är fri som en fågel. och imorgon kväll kommer lill mamsen och min storebror på besök över helgen. Jag längtarrrr. Pirbadet. Hotel. Hotelfrukost. Cirkus shopping. Nidar fabriksutsalg. Mat på Frati. osv osv. ♥

 

Kommentarer
Postat av: kerstin o michael

ses snart:)))

2012-12-05 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0