see you soon


Näst sista dagen på Prior avklarad så imorgon blir det avskedskalas. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vet bara att det måste bli en tidig kväll ikväll, igår la jag mig aldeles för sent och kunde inte sova. Så som oroligt hela natten. Tror jag är lite nervös inför stockholm och ängslig över en grej. Allt är som bara så dumt egentligen.
 
Men nu ska jag se frammåt! Jag ska se Coldplay snart och då kommer jag vara den lyckligaste människan på jorden! Sen efter det ska jag äntligen få komma hem till kära Östra Falmark och min familj och alla saknade vänner♥ Saknar vårat hus så sjukt mycket. Men jag vet att varje gång jag är i Skellefteå en längre stund så vill jag bara därifrån så vi får se hur länge jag är hemma. :-) Men ska ju en tur förbi boden också och DET ser jag verkligen fram emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0