Kattskalle

Ingen lägenhet än. Ska börja dela ut CV:n imorgon är det tänkt + besöka skattekontoret och köpa ett nytt kontantkort. ojskibojski.

Vi har hittat en fin lägenhet, takvåning. Som inte är så långt bort från där matilda bor men den är 110 kvadrat... Lite stort kanske, men väldigt billig var den! Skulle vara perfekt om vi var en eller två till. 

Annars har vi lägenheten jag var och kollade på igår. Den var jättemysig, också ganska billig. Enda haken var att hon ville ha ett ett års kontrakt på den... så vi får avvakta lite.

Annars har jag det bra här, trondheim är en fantastiskt fin stad. Imorgon skulle jag vilja gå på stan, hoppas matilda inte jobbar då kan hon få visa mig runt litegrann. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0