För nu kommer alla lägenheter och jobb på en och samma gång.

Idag har jag fått både lägenhet OCH JOBB! Fremo bemanning. Så dom ringer när det behövs förstärkning. Alltid nåt! Men jag ska fortfarande hålla ögonen öppna för andra jobb.
Hillevi fixade en visning på lägenheten så ja ba slank in genom dörren och JAG TAR DEN!.... nä men den va fin. Sandra hade också hittat en fin om den här inte hade dugt men de gjorde den :D vi hade värsta flyt igår när vi letade!

Men nu börjar det lösa sig det här och jag kan lova att jag har gått MINST en MIL sammanlagt idag! jag gick vilse en gång också, första gången här! Jag som har hittat så bra tidigare! Men AjAjAjAj för mina hälsenor. Det känns som att de kommer gå av när som hellst, speciellt den högra. Annars är allt fint med mig och på fredag kommer Sandra och Hillevi ner! Det ser vi fram emot! Då blir det kontraktskrivande och lägenhetsinflyttande.


Så ser den ut, fast med en annan soffa och bord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0