Student

♥♥
Okej, resten av bilderna får vänta tills imorgon.. eller övermorgon. Jag måste lägga mig nu för att överhuvudtaget orka dra mig upp imorgon. Börjar jobba kl 7, vilket betyder att jag måste stiga upp kl 6 yaaaayy! Sen behöver jag en lång och härlig sömn. Har gått med förkylning och allergi nu i flera veckor och studenten har inte gjort det bättre. Min röst är helt förstörd efter skrindan och studentfesten på kvällen, sick alltså. Brukar aldrig bli hes. 

Nu några fina bilder från min kamera som pappa knäppte från studenten. (har inte gjort något med dem, så det är äkta vara! orkar inte fixa och trixa nu)



Ville visa mina skor heehehehehehe ♥♥♥ mina fötter mådde inte bra när dan var över, är fortfarande lite svullen. 13,5 cm klack är inte att leka med.


Förstöker efterlikna bilden, men jag är inte lika söt längre :´(


Kommentarer
Postat av: lina

magda. det är du visst det !

2011-06-12 @ 23:10:54
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0