Mamis-dag

Världens häligaste dag idag (och igår! för den delen) Har legat och stekt på studsmattan idag, men pappa kom och sa till mej att inte ligga för länge efterssom jag är lite förskyld, ifall jag inte ville vara de hela sommaren så ja gick in efter ett tag. Hoppas att ja har blivit lite brun iallafall. :) Har läst ut HP3 nu btw, börjar på 4:an ikväll.

Sen är vi lediga imorgon!! JAAAA, vet ni hur bra inte de känns!?!?! jo jättebra!!

Grattis till alla mammor idag förresten! :D Här hemma väckte vi mamma på sängen med en blomma som pappa hade köpt, och ett nyckelskåp som rebecka(lillasyster) hade gjort på slöjden. Av mej lite senare fick hon örhängen som jag hade suttit och knepat med när mamma och pappa var i bureå. Sen har vi ätit en prinsesstårta som jag gjorde igår :) fick användning av min marsipanros där också. Mormor har också varigt på besök idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0