Mama is tha King

Idag blir de världens godaste mat, rostade potatis skruvar(?) med en massa krydda och kotletter. ooh så gott.
Ja vill se klart låt den rätta komma in, smet nämligen förbi Matilda idag efter skolan och såg början på den. JA vill se KENNY BEGINS OCKSÅ!! haha ;D jag älskar kenny starfighter, saru? de väcker värtsa barndomsminnen,hoho.

jag satt och photoshopade ihop en liten bild på mamma igår, pappa tyckte nämligen att ja skulle göre ett grattis kort men de vart som de vart.
Resultatet:

mamma tycker att hon ser ut som en man på bilden, men de tycker inte jag MUHAah
jag har lovat att göra en princessa bild på Matilda också... de får bli imorgon...
Ha en bra fortsatt fredag den 13:onde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0