The tree magic words

Känner för att vara lite poetisk... eller va man nu säger.


Jag har lätt för att lita på folk
Jag har lätt för att älska
men svårt för att bli älskad
jag kan inte riktigt förstå hur någon överhuvudtager kan älska mej
när jag inte ens kan älska mej själv
Jag har svårt för att säga dom magiska orden
och överhuvudtaget berätta hur jag känner
men när jag väl säger dom så vet du att ja menar de
Jag har svårt för att visa känslor
men samtidigt lätt för att gråta

Jag älskar dej så hemsk mycket
ja blir nästan rädd för mig själv
Jag har aldrig känt såhär förut
Jag är rädd för att skrämma iväg dej
så ja låter bli att berätta hur mycker jag känner för dej
och hur mycker du verkligen betyder
nu när jag har dej vet jag inte vad ja skulle ta mej till om du försvann från mitt liv

de vart visst en liten dikt :) där ser man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0