man kan lika gärna sova på golvet.

Jag känner mej lite innaktiv.... offline? jaa

nej ok vars ska ja börja? de händer saker hela tiden just nu.. eller kanske inte idag så kan ja ju börja med att berätta att jag vaknade vid två tiden av att mamma ringde och väkte mej... inte kul... -.- fast ja steg typ inte upp förränn kl 3 halv 4 men vadååå ja somnade inte så jätte tidigt heller först hade ja gått på stan hela heeela dagen me didrik, hans syster Moa och hennes kompis tror ni ja hade värk i benen?:O sen såg vi skräckfilm heela natten... eller ok vi slutade väl vi 1-2 men tror ni man kan somna då? nej :) ännu mindre när soffan som vi skulle sova i va ganska hård och typ ungefär hälften så kort som en själv, och Didrik sitter och nördar skräckfilm..på sin bärbara. inte jätte lätt :) men de funkade tillslut.

Sen morgonen därpå tänkte ja o Didrik smita in på stan och chilla en stund men vi kom iväg så sent efterssom vi skulle fixa och trixa me tågbiljetter...så vi hann aldrig chilla på stan så vi åkte direkt hem till mina kusiner...dom ja bor hos :) asså heelt serriöst vi åkte tunnelbana/pendeltåg/buss i säkert över 2 timmar för först så krånglade dörrarna på pendeltåget så de vart lite försenat.. vi satt och sov och ja fick skäll av en surtant för ja vilade mina små oskyldiga fötter på sätet.. :(..de va inte kul hon va leskig.. när vi väl kom fram så vart vi hämtade på tunnebanestationen av mamma TAACK MAMMA!!! IIH!!¨tur va de för vi va jätte hungriga och de tar typ 20 minuter att gå.. 15 om man e snabb... fast vi sprang typ då ;D hihh.. vi chillade och åt lite Pizza och var sociala me mina släktingar. :) sen började vi se madagaskar2 hihhah den va ganska rolig ;D men vi hann inte klart för han skulle vara hemma hos sin pappa innan 11 (han bor i Södertälje.) så ja lekte gäntlekvinna och följde me heela vägen till bussen. riktigt duktigt av mej faktiskt ^^ men de gör ja så gärna :)  

Imorgon så bär de iväg med tåg hemmåt :) de avgår 18.. nånting så innan dess så hade ja tänkt att smita på staden igen me Sofia som kommer ner nu.. fast ja vet inte om hon hinner så de blir nog antagligen bara jag och Didrik :)  synd Sofia.
 oj ja chillar me inlägget nu känner jag och de finns fortfarande jätte mycke och berätta :D hihi men de får bli en annan gång nu ska ja smita upp och se lite scrubs måste hinna ikapp rebecka :O!! hon spurtade ifrån mej idag ja kommer aldrig att fölåta henne.. :) hej åch hå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0