Tidsfördriv?

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: försöker undvika den hemska synen, nej ja bara skojar, ibland, ja
Gnälla: njaa
Skrika: :] höhö
Sova: JAH!!
Ha ångest: faktiskt inte
Skada dig själv med flit: nej ja skadar mej med oflit :( jag är inte så duktig förstår ni
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: nej, brukar endå säga Ta mitt liv <3 när nåt går snett osv
Drömma mardrömmar: nej men då ja va liten
Drömma sexdrömmar: oja?
Ta droger: nej eller jamena JAAA! HELA TIDEN!
Försöka vara annorlunda: nej men jag är ju lite som jag är endå.
Klä dig i svart: haha XD ja jag är inte så färgglad av mej
Gå till kyrkan: näh
Gå i skolan: jåda
Röka: nej
Ha sex: hahA XD..
Ljuga: neeh
Hata folk: aldrig :)
Lita på folk: Jag har lätt att lita på folk så ja :).. de kanske inte är så bra i vissa fall men endå

VEM :
Saknar du:
uuuwh :( snyft!
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: maami
Vill du slå: ingen
Kysste dig sist: Mr.X ;)
Vill du kittla: någon som är kittlig. wiih
Ska du gifta dig med: Heath Ledger... i himlen
Kramade du sist : mamii
Vill du prata med: vem som hellst! <3
Skrek du på sist: oh gosh inte vet jag.. hjalmar? XD HAHAHAHAHA!! nej men serriöst ja vet inte många.
Ringde du senast: anna
Vill du vara som: vill vara mig själv
Sårade dig sist: ingen kommentar
Vill du bli galet full med: MATILDA! eller jamena nej sånt ska man inte hålla på med
Gjorde dig riktigt glad senast: hm.. jag är glad hela tiden?
Fick du sms från senast: sandra
Ringde dig senast: matilda
Är vackrast på jorden: hm bra fråga

HAR DU :
För många vänner:
man kan inte ha FÖR många vänner
Förföljelsemani: hah nej
Färgat ditt hår svart: ..nja inte direkt men de har blivigt svart endå (A)
Tvångstankar: :O nej inte lägre men då ja va mindre!
Någon annan psykisk sjukdom: nee
Någon fysisk sjukdom:
Någon skada: nej
Färgat håret: jovars
Brutit några ben: nehj
Några piercings: öronen
Egen dator: joda men den e på lagning för tillfället
Bra självförtroende: nja eller ibland kanske beropå
Växt något det här året? HAha X( jag har stannat på mina hela 163cm!!
Köpt kondomer: haha (A) ja
Tagit nakenbilder: SÅKLART!?!!? nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon?: nee X)
Varit kär: jaH
Dumpat någon: tjaa eller joo
Stulit någonting: nej :)
Lämnat landet: jaa wiie
Rymt hemifrån: haha XD när ja va liten rymde jag i nåra timmar, for typ en bit från huset och surade.
Tuttat eld på nått: gah ja :]
Gjort något olagligt: ha ja!! spårat

HUR :
Går du:
....va? som.. mig själv?
Svarar du i telefonen: hemtelefonen: hej de ä magda Mobilen: lite olika HALÅÅ! chaa! hej! osv :)
Fördriver du tiden: dator.. tragiskt men sant..
Mycket pengar har du: för lite:( uwh
Tjänar du pengar: nej, ska försöka hitta jobb
Ofta bäddar du sängen: ca aldrig.. (A)
Ofta diskar du: när ja måste
Ofta städar du: hihi inte så ofta som ja kanske borde fyy på dej magda
Många stör du dig på: närå inte många.
Ofta träffar du din familj: every day för de mesta

TROR DU :
Att du kommer bli något:
såklart!
På gud: ja mer eller mindre
På rymdvarelser: SÅKlaRT!
Att folk tycker om dig: vågar inte annat än att tro de :) de är jobbigt att tänka att nån kanske inte gillar en.
På ett liv efter detta: jajaj ;D
Att fiskar kan tänka: ofc.. ^^
Att du kommer leva länge: nej ja ska dö på toppen av min karriär!! neehj ja bara luras såklart ja ska bli 100!

VÄLJ :
Katt eller hund:
katt
Vit eller svart: svart.. tror jag eller kanske vit.. jag passar bättre i svart?
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land om inte vattnet är varmt :D
Sex eller kyssar: hm kyssar..?
Telefon eller internet: båda fast endå internet ibland
Musik eller tystnad: Musiik! powah!
Bok eller film: film i mitt hjärta <3
Leva eller dö: leva
Kött eller inte: kött :D
Eminem eller Britney Spears: britney spears de tar i att säga de men hennes nya låtar är faktiskt bra :]
Vinter eller sommar: sommar tror jag men ja tycker om båda
Kaffe eller läsk: kaffe :] gillar inte kolsyra så mycket
Pannkakor eller plättar: tycker inte så mycket om nån av dom
DVD eller VHS: dvd

ÖVRIGT:
Plats:
hemma
Fickorna: tomt
Vad händer ikväll: who knows
Vad åt du senast: nudlar
Roligt förra veckan: ojaaH
Favoritläsk: cola? fanta?
Favoritjuice: tropisk i think
Sämsta grannen: ingen
Frisyren nu: rakt
Hur mår du nu: bra :)
Vilken låt lyssnade du senast på: radio
Vad vill du ha för hårfärg: chokladbrun (mörk)
Idrottar du: nehj :] hih
Tycker du om att ligga och sola: de är TYP de bästa som finns!
Vad har du på dig nu: legings och en random tröja från accesories
Hur långt hår har du: ganska långt
Är du nöjd med det: joda
Har du en bra klass: jah!
Vad ligger på ditt skrivbord nu: lite allt möjligt
Hur ofta städar du: inte så ofta som ja kanske borde
Vad ska du göra i helgen: snöbräda osv
Är du romantisk: jaaah :] wei
Kär just nu: ja.. eller jo... nja.. hm..ja? borde kanske sluta upp me de för mitt eget bästa men de e inte så lätt att komma över nån :(

Kommentarer
Postat av: thaman

Matilda baah BUHU MAGDA SVIKERS!

2009-01-30 @ 23:32:23
Postat av: Natalie

stal den nu !!!!

2009-02-01 @ 02:36:53
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0