give me some inspiration!!

Åh! usch jag har verkligen ingen inspiration att skriva känner jag, endå har ja inget annat för mej så ja gör de endå :) de är bra jobbat bengt. egentligen skulle ja kunna skriva en massa saker men... ja orkar inte ... :/ då blir de bara ett nytt väldigtöverdrivet långt inlägg paladin igen.

 vi kan ha en liten tips från coachen istället! ok jamen bra.
tips på bra filmer. eller ännu bättre MUSIKALER!!! <3

- Rent - suuuper braa <3 älska älska. såg den igår HJEERTAA!!
- Moulin Rouge - världens bästa film <3 lite konstig, men ja älskar den! måste ha sett den minst 70ggr nu ;D
- Chicago - hjärta hjärta, ja vill också sitta i fängelse... nej men endå :]
- Fantomen på operan - de är något me den filmen som ja inte kan motstå ja vet inte vad :/ hm :) hjjeeeete bra!
- Grease (inte tvåan den suger) - vem gillar inte grease. ÄLSKA!
- Mamma Mia - måste erkänna att ja blev lite lite besviken första gången men den blir bara bättre för varje gång. IIH!! <3
- Sound of Music - klassiker och hur bra som hellst. THE HIILLSS ARE ALIIVE! oh my goosh.
- Sweeny Todd - konstig historia men ja älskar konstiga filmer ett plus att jonny depp faktiskt kunde sjunga. lala (L)

ja känner mej som en tönt uh... nu ska ja lägga mej och sova snart i min fina pyamas och ögonlapp me matchande underkläder till. sov gott.

Kommentarer
Postat av: hillepille

Jag håller med på Mamma mia. Har sett den enda gång och för tillfället räcker det gott och väl. Det är musiken jag gillar och som får mig att vilja ta hem en massa gamla ABBA låtar och skruva upp ljudet på högtalarna istället för vad MTV erbjuder =)

2009-01-15 @ 10:01:25
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0