Onsdag....GOD JUL!!

Tja vad säger man ;D är grymt stolt över mig själv idag :D hiihh gissa vem som har slått sitt personligar rekord i icy? JAAAAAG!!! :D:D IIH 169 :D gaah :D ja hoppade typ i taket av lycka. de va på skolan och allt men endå :]
Happyfejs! igiihh :D made my day såattsäga..

Tjaa vad mer kan man säga om dagen? den har varigt ganska chill.. oja! gö vi något på lektionerna?.. onej.. inte de minsta. på gymnastiken imorse lekte vi jullekar de va kul.. sen hade vi radio, jag och malin skulle sända vårat program. Det var faktiskt lite små scary!
Efter de NK... (film) :( Eva har upptäck att de inte finns någon Stefan Grenholm i våran klass :( :(. XD fast hon trodde på oss hur länge som hellst! haha.
Vi fick sluta kl ett men ja o Lovisa jobbade över till tre och satt o redigerade våran ortoligt fina musikvideo :) den kanske kommer upp på bloggen lite senare vi får se. Den ska iallafall visas imorgon på skolan, om vi hinner klart.

Jag investerade världens finaste tofflor idag imorterade från Spanien :) dom är rosa och fluffiga (L) hjärta på dom. Jag ska ha på mej dom hela livet <3.. dom är så mjuka!! :D

Jag smet till stan som vanligt med klassisarna, vi tog kort mm och hade allmänt trevligt :)kort kommer senare. Kom hem vid 6... jag tänkte skriva novell hela kvällen men de vart lite ändrade planer, har skrivigt typ 10 rader. I have problems.

Tänkte berätta om mitt lilla triangeldrama men de får någon annan gång klockan tickar, måste sova så jag är pigg imorgon på dunderkuppen.!! komigen kämparglöd.!!

Kan ju slänga in några tomtebilder när jag endå håller på . Satt och roade mej på PhotoShop som vanligt :) GOD JUL på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Isac Lu

Icy Tower är legendariskt. Men har börjat ta över mitt liv mer och mer och nu är det som en drog.

2008-12-30 @ 00:10:26
URL: http://casualfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0