Tjoooh!! :)

Jamen då har man skapat en blogg, igen.. min tredje nu :] undrar hur länge de varar. Ja är inte så skills på uppdatera men ja ska försöka så gott de går :).

Idag är de luciavaka, och men ska visst vara uppe hela natten lycka till med de kan jag ju säga. Danni , Sofia och Lovisa ska komma om ett tag och då ska vi hare mysigt och se film och tjocka chips. trevligt trevligt, danni har lite hemligheter hon ska berätta för mej :] ok ja vet en del men endå spännande spännande.

Skoldagen idag var inte heller riktigt som alla andra, jag hade sovmorgon till halv tio. på morgonen var de Lucia i aulan, de va jätte jätte fint! ja blir tårögd.
Sen fick vi våra MP tröjor idag :D jag är så lycklig!!! dom va jätte fina! iih! heja! :D ja ska ha på mej den hela livet!! denär så gosig :].

Imorgon ska jag bara pepparakshus. :) hoppas Didrik kommer, min söta pojkvän btw ^^.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0