Sometimes I miss you

Den här helgen har varit så kul på så många sätt och vis. Den började med att jag och Sandra for till boden där vi träffade Hilleviprillevi och hälsade på Viktor. Sen hängde vi med deras peepz. Det var jättekul♥ Men tyvärr så har jag inga bilder därifrån nu. Förutom dom här




Lördagen skulle vi fira John och Claes. Så vi träffades i Mickes utehus, gamla vanliga hihi. Sen drog vi in till Allstaaars! Alla p12or ocksåååå. Nä men jag gillade det stället lite ändå. Förutom att det var absolut INGET drag på dansgolvet. Hindrade ju inte oss men det var ändå lite synd :')

Sen idag har vi spelat in film på bonnstan!



Sämsta bilderna ever, men jag har inget bättre just nu:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0