frukost? morgonmat!

Nej mamma, jag steg inte upp nu. Känner att förkylningen börjar sakta men säkert smyga sig på. uuuscchh. Har haft ont i halsen ända sen jag kom hem från stockholm och efter igår har näsan börjar rinna också. Sen kan jag ju bara påpeka att vi har minusgrader i huset........................ på allvar. Inte riktigt okej.

MEN! nu ska jag inte klaga! För ikväll ska jag på träffa lilla Therese!! och imorgon tar jag och sandra en trip förbi Nedre Bäck för att hälsa på Anna, Den Jonte och Bernard! Jag längtar!

Så ikväll blir det pizzabakning och skvaller heehe♥





Kommentarer
Postat av: mor

Perfekt att tända en brasa då lilla vännen:)

2012-09-11 @ 14:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0