b-b-bonfire

Hej på er små godingar. Tänker bara dela med mig av denna låt. KÄNN PEPPEN PÅ LIVET säger jag bara! Man vill bara LEVA!

Sen så tänkte jag bara undra ifall någon har borta sin gröna ryggsäck?! För vi har en i lägenheten som ingen av oss vet av. Alla trodde att det var någon annan som ägde den, sen visade sig att ingen äger den..Jahapp.. och ingen har nån som hellst aning om vars den kommer ifrån... !?!?!?!?

För några månader sen hittade vi också en jacka som hängde i vår hall helt plötsligt. Den bara var där. och hade varit där jättelänge. Sen var det visst ingens. VARS KOMMER ALLA SAKER IFRÅN!?!?!? Dom bara är där och ingen har sett dom förr!?!?? Så random!?? Jag tänker en stilla tanke att våran lägenhet(hallen) kanske är en secret teleportal till en annan värld som sakerna kommer ifrån. Så nu måste jag bara hitta hur man öppnar portalen, så jag kan lösa detta mysterium en gång för alla.
Det roliga är att både jackan och väskan var helt tomma... ? Finns inga som hellst spår av en tidigare ägare. Får nästan mardrömmar. Godnatt
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla vill bo hos er:))

2012-09-21 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0