Swordfish Hotkiss

Myser med en kopp te i en varm polokofta. Vilken höst klyscha jag är... Jag gillar hösten för det mesta. Bara det inte blir för kallt. Man hamnar i nåt slags myshumör hela tiden. Fast å andra sidan så ligger höst depressionen där och lurar också... Varför blir man alltid deprimerad när det börjar bli mörkt ute? Så sjukt onödigt. 

För att försöka undvika detta (omöjligt i mitt fall) eller iallafall dämpa den så ska jag varje dag räkna upp tyst i mitt huvud saker som jag har att glädjas åt. Till exempel: Jag är glad och tacksam för att jag har familj och vänner som älskar mig och som jag älskar. Men, det kan också vara saker som. Idag blev jag väldigt glad när en av våra jobbarkompisar gav mig och sandra en karta över Bymarka (ett naturreservat område i närheten) för att vi har pratat om att fara på utflykt dit i helgen. Så snällt!! Blev lycklig ända in i själen!


Kommentarer
Postat av: mor

Har just kommit hem efter tre dopp i Bureälven. Det är att rekommendera. Garanterad adrenalinkick. Fast det blir i härligare vatten för dig:)

2012-10-05 @ 00:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0