you're handsome you're pretty

Queen of New York city.

Äntligen helg och jag vaknade vid 8-9 tiden. Varfööör. Nu när jag äntligen fick lite sovmorgoon. Men Imorgon! Då ska jag sova riktigt länge.

Igår gjorde jag och Sandra våfflor till lunch för alla på jobbet. Jag hade gjort en deal med Chefen tidigare i veckan när jag tog hem mjölken och gjorde pannkakor. Han tyckte att jag skulle göra till dom också så då sa jag att ja kunde göra våfflor nästa gång. Såå, så blev det! Trevlig avslutning på veckan.


Kommentarer
Postat av: hon i grönt

vilken fager människa jag är alltså

2012-11-24 @ 12:54:19
Postat av: LINA

JA DET ÄR HON

2012-11-24 @ 13:17:58
URL: http://linaastrom.blogg.se
Postat av: mor din

ser härligt ut, både tjejen o våfflorna!

2012-11-24 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0