Salt in the Rainbow

Har som ingen motivation att blogga för tillfället. Vet inte alls vad jag ska skriva. Nåja sånt händer. Får försöka ändå. Kan ju börja med att berätta att min helg har varit jättebra, förutom att jag sov bort halva söndagen. hehe. Sov bort halva gårdagen också. Tror jag gick och la mig nån gång efter 6, sen somnade jag... Med kläder och allt. Vaknade när Sandra gick och la sig. Somnade om igen. Så nu är jag så sjukt utvilad! 

Skypar med lill mamsen nu♥ och planerar för ett eventuellt besök innan jag far hem till Sverige igen. Kan inte fatta att jag far snart? bara 23 dagar kvar på Prior sen är jag iprincip påväg hem. Sen den 3 januari så far vi till Thailand?!? Så sjukt!?.... Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0