Julstjärna

Vaknade kl 8 idag igen!? VAA? Gick inte ens och la mig tidigt igår? Kom isäng vid 12 och låg och läste ett bra tag innan jag somnade. Stannade kvar i sängen i ren protest mot mig själv imorse. Så snart har jag läst ut 50 shades of grey och blev jättesåsig på köpet. Kaffe? ja tack.

Hade det otroligt trevligt igår hos Tonje. Trots att jag inte drack och alla andra gjorde det. Det gjorde mig faktiskt inte ett dugg. Var ganska skönt att komma hem till sängen när dom andra for ut på byn. Nu ska jag sätta mig ner och pyssna lite. Såg en video om hur man gör en enkel julstjärna av papper och blev jättepysselsugen.


Kommentarer
Postat av: lina

du...du läser 50 shades of grey? är... du allvarlig? du.. har du varit i närheten av internet i år :') ? jag.. åååh... this is too much!

jag började asgarva när jag var på åhlens här om dagen, och en kvinna med tre barn var och kollade bland böckerna. hon plockade upp den, sa till sin man att ''denna ska jag läsa, den är populär''.
''jamen dåså,'' sa mannen, ''jag ska gå och köpa några nummer av slitz och börja prenumenera på playboy!''
''VA?! VAD SÄGER DU, OCH INFÖR BARNEN?!''
''JAMEN DET ÄR JU SAMMA SAK FÖR FAN''
:')

Svar: hahahahaah såja lilla lina. Så farlig är den inte. Kajsa fick den i födelsedagspresent sen läste sandra den också och båda tyckte att jag skulle börja läsa så jag gjorde det och den var faktiskt bra :)
Magdalena Olofsson

2012-11-25 @ 22:32:40
URL: http://linaastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0