bacon

Tog hem utgången mjölj från jobbet idag (gick ut igår). Så nu har jag stått hela eftermiddagen och lagat plättar för ett helt kompani. Vet inte om jag nånsin kommer att kunna äta upp alla dessa plättar så om någon känner sig manad så får den mer än gärna komma och ta sig en tugga eller två. Vet iallafall vad jag ska äta till lunch imorgon.

Lever ganska mycket i framtiden just nu. Lever som i en egen liten värld där jag antingen är hemma i Sverige eller i Thailand eller där jag förhoppningsvis kommer plugga (troligtvis Stockholm). Måste fokusera magda, fokuseeera.


 
 

Kommentarer
Postat av: lina

mestmestmest troligt så är jag kvar i Skell, och pluggar högskoleingenjör energiteknik! haha ;) men jag tror det blir riktigt bra för moi!:')

Svar: så ingen stockholm alltså? :(´:( jaadå det blir nog bra :)
Magdalena Olofsson

2012-11-13 @ 22:15:11
URL: http://linaastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0