Ursäkta om jag stör

Min mobil ville inte riktigt fungera som den skulle idag, så jag missade ett samtal från Manpower. När jag sedan ringer upp i förhoppning om att det fortfarande finns jobb så säger Ingrid. - "Är du säker på att du verkligen ska jobba?".... ja, eller... "Jo du låter ganska sjuk" ... Nää heehe eller aa... heehh... jag är lite förkyld skrattar jag då bort.

Hon hade inget jobb åt mig. Hoppas på imorgon istället. Bara för att jag behöver pengarna.

Min dag i övrigt har inte varit så värst produktiv. Sökt lite jobb, fyllt på busskortet och handlat ungefär. Nu så har jag gjort iordning en liten skål med frukt och turkisk yoghurt som jag ska häva i mig samtidigt som jag ser filmen "The skin I live in" Jag hoppas den är lika konstig som jag tror den är. Isåfall kommer jag gilla den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men va, ofta du inte ser melancholia?

2012-03-06 @ 12:52:50
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0