We build the pyramids

Hej igen, fyra dagar senare. Såååå vad har jag varit så sjukt upptagen med de senaste fyra dagarna? jo, ungefær ingenting annat æn jobb. Likaså imorgon.. och søndag.. Sen ær det slut på øvertid verkar det som, så man måste ju passa på att tjæna in extra cashen nær det finns chans till det. Jaa, vad mer? Idag snøade det. Ja, det SNØADE!!?! och førra veckan trodde jag att jag skulle dø av værmeslag ute?!?? What is wroong with this country!?

Såååe ja... På onsdag ska vi till SVERIGE! och køpa KØTT! jag længtar. Jag længtar till Thailand också.. så sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: lina

HAHHAHHAHAHAHHAH HÄR SNÖAR DET INTE!!!

2012-06-02 @ 14:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0