Egon

(Efter jobbet på city syd)

Sandra  "Ska vi æta på Egon?"
Magda  "nææ...."
Sandra  "Pizzabuffè.. fast jag ær inte så sugen førresten."
Magda  "Eller? Ska vi?"
Sandra  "næ...."
(tystnad)
Magda  "Jag ær inte så hungrig, men jag orkar inte gøra mat sen heller"
Sandra  "haha okej.. vi kør sten, sax, påse. Du ær før och jag ær emot"
Magda  "Okej"

Jag vann = en massa pizza.

Sandra  "Vi borde inviga pizzabuffè VARJE fredag! :D"

Nej nej nej, lilla væn. Det tror jag inte på. Vi får ju inte glømma beach 2012. Eller vad sægs om Thailand 2013?


Hær er mitt knæ                                                                               och hær ær min mat



Och hær ær maskinen som tog helg idag kl 3 fast vi slutar 4. Tack desamma sa jag då och gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0