Boooring

SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan?
- Tungan
2. Vara seriös eller rolig? - Rolig, har lite.. problem med att vara seriös. Hate it.
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Låglaktos
4. Brinna upp eller drunkna? - Drukna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar♥


SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? - Jag tycker om väldigt många♥
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? - Höst
4. Vänster eller höger? - Väster.. hand.
5. Soligt eller regn? - SOOOOL
6. Vaniljglass eller chokladglass? - CHOOKLAAAD... fast nä, jag är sprittrad.


OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? - 19.03
2. Fullständigt namn? - Magdalena Anita Olofsson
3. Vart vill du bo? - Brasilien
4. Hur många barn vill du ha? - tre men om jag får tvillingar, fyra.
5. Vill du gifta dig? - Ja
6. Rullar du spagettin eller skär? - Rullar
7. Har du ätit sushi? - JAaa!
8. Favoritglass? - Magnum Equador Dark och jag blev så LEDSEN när dom slutade med den </3
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? - Tre
10. Humör? - Lite smått slö


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon? - Nej
2. Sjungit? - Oja
3. Blivit kramad? - Nej
4. Känt dig fånig? - All the time
5. Saknat någon? - Familjen och vännerna hemma i Sverige
6. Dansat galet? - Förmodligen
7. Klippt håret? - Nej
8. Gråtit? - Nä...
9. Ljugit? - hahaha.... Ja
10. Blivit kysst? - Nej


GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej
2. Har du hund? - Två katter istället
3. Tycker du att du är attraktiv? - Ibland
4. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon
5. Tror du på spöken? - Jaa! :O och jag blir så fruktansvärt rädd.... hela tiden :(

Kommentarer
Postat av: Bebis

När ska du komma hem till mig, Magd? Har jag gjort nåt dumt?

2012-01-21 @ 10:45:19
URL: http://lillbebisvärld.blogg.se/
Postat av: TH

spöken. du och jag magda!!!

2012-01-21 @ 23:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0