If people are trying to bring you down, it only means that you are above them



Jag känner att min blogg är inte riktigt den intressantaste just nu så jag vet inte ens varför jag försöker med detta just nu. Nej. Förlåt. Jag ska inte vara negativ.

.... Eller jo, det ska jag. För jag är sjuk... igen! Varför varför? Jag hatar mitt värdelösa immunförsvar... Jag vet inte ens varför det finns för det hjälper ju inte!? Har haft en lite smått otursdag idag också. Men det är inget vi ska gå in på nu. heheeheh Jobb imorgon, jag peppar!

Något annat positivt är ju att vi snart ska äta laxpasta♥ mmmmm sååå gott!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

inget immunförsvar? gumman, har du aids?

2012-02-27 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0