I will survive

Alla hjärtans dag idag och jag tänker inte klaga över att jag är ensam. För finns det något jobbigare än folk som sitter och skriver uppdateringar på facebook om hur forever alone dom är? Nej. Så dagen till ära har jag och mina tjejor kommit fram till några fina små aktiviteter vi kan roa oss med idag.

- Fara och prova brudklänningar
- Köpa chokladpraliner som vi sedan äter själva
- Baka semlor (det är ju trots allt en tisdag)
- Äta semlor
- Se filmen Valentines day haha
- Gå ut på stan med en "free hugs" skylt
- Gymma så att någon kanske vill ha dig till nästa alla hjärtans dag... hehehe nej.. skojar bara.. såklart.
- Uppdatera din underklädesgarderob
- Hålla dig borta från parker, cafén och restauranger
- Äta turkist Yoghurt bara för att det är så GOTT!

ja. ungefär så kommer min dag se ut. eller.

Ha en bra alla hjärtans dag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0