Don Juan

Äter pizza och kollar efter filmer med Johnny Depp. Men det är lugnt, vi gymmade idag... i ca 10 min heehehehe. Det var typ de värsta jag har varit med om, dendär maskinen dödar.

- Men kolla den här då, han är säkert jättesnygg i den här filmen!
- Ladda hem.

Annars så har jag jobbat, kollat synen och köpt pennor idag. Det visade sig att min syn var nästan perfekt... Jahapp, de va dom 395 norska enkronorna. Jag vet fortfarande inte varför jag har så sjukt ont i huvudet hela tiden. Hjälp mig någon.


Kommentarer
Postat av: lina

du inbillar dig. it's only in your head... LET IT GO WOMAN, YOU DO NOT HAVE A HEADACHE... YOU DO NAAAAAAAAAAAAT!

2012-02-25 @ 00:31:36
URL: http://linaastrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hjälpte det?

2012-02-25 @ 00:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0