Kom njut av överflödet i naturen

Är i ett sånt mood att jag skulle vilja ligga under en stjärnhimmel och bara känna mig liten för en stund. Så många onödiga och obetydliga problem man har egentligen. Vill äta speghetti men orkar inte gå och handla, så sur för att rema nära oss har stängt. Är irriterad på att jag har ont i magen men skiter i de faktum att jag nyss satt och tryckte choklad. Det är min mage som vill mig ont, inte jag som gör den illa. Äcklas över hur skitigt det är här men istället för att damsuga så låter jag ilskan frodas, nån annan kan väl göra det... Så dumt så dumt.

Därför ska jag nu lägga undan chokladen och ta fram damsugaren. Sen kaaaanske fara och köpa spaghetti.. Eller så får jag helt enkelt nöja mig med det som finns i skafferiet. Mannagrynsgröt låter ju gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0