En blandning av sött och salt

Nu har jag kommit ur min dvala. Förutom på jobbet, då måste man försvinna annars funkar det inte. Man bara existerar. Slut med det snart. Bara 6 arbetsdagar kvar nu. Sen bär flyget av till Stockholm! och Coldplay! Sen hem till huset och familjen en stund. Jag längtar efter att sova på våran balkong där hemma :) ååh jag är på sånt myshumör! Blir som det när hösten börjar nalkas. hihi. Vill bara gosa ner mig i en filt framför en brasa och mysa med en kopp choklad och Bara njuuuuuuuuuuuuuta.

Kommentarer
Postat av: mor

Myyys. Känns bara lite kallt att sova på balkongen nu. Kanske värmen kommer tillbaks? I morgon har vi storfest iaf:) Kram

2012-08-21 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0