Livets glada dagar

♥Jag och Sandra är nyss hemkomna från en liten picknick uppe vid hogwarts. Jättemysigt! Solen sken och fåglarna kvittrade... en stund... Sen blev det moln och vi började frysa. Annars hade jag nog kunnat lega där hela dagen.



En liten fågel som jag fick igår haha. Jättefin♥

Hade världens mysigaste kväll igår också. Vi for först till Mimmi och Kajsa sen vidare för att köpa en engångsgrill och korv sen slog vi oss ned nedanför Nidaros Domen och grillade korv och hade det trevligt. Jag längtar till nästa helg. GRIILLLAAAAAA!JAAAAA♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Hur är det möjligt att all snö kan försvinna så snabbt?? Fuskigt.....

2012-04-22 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0