woila!

Nu är jag snart med Snape, förhoppningsvis ikväll men vi får se om jag tar mig tid. Bara kläderna kvar och det borde gå snabbt. 

Nu ska jag snart gå ner och börja förbereda mat. Vi ska göra en trerätters middag jag och mina syskon efterssom att mamma och pappa är borta på kalas. Jag gör förrätten: Kavringsnittar med parmesancréme, Michael huvudrätten och Rebecka efterrätten. Det kommer bli jättegott! Vi har varit på coop och handlat ingredienser nyss.

Jag råkade få med mig fyra filmer därifrån också....



Elizabeth - The gilden age: Har inte sett den men jag tror att jag kommer tycka den är bra. Såna filmer brukar falla mig i smaken och Cate Blanchett är en otrolig skådespelerska. Jag skulle vilja se filmen från 98 också men den fanns inte.

Amadeus: Jag Älskar Den Filmen ♥

Fatomen på operan: En av mina absoluta favorit musikaler.

Shutter Island: Suverän thriller, Leonardo DiCaprio som är en av mina favorit skådisar gör en aldrig besviken.



ÅÅh jag blir så lycklig ♥ varför älskar jag filmer så fruktansvärt? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0