Vem, Var, Vad


Jag försöker dra ut på att ringa så mycket som möjligt..... Fy skam på mig


VEM

Vem är i rummet med dig? Kat'n
Vem fick du senaste sms av? Halebop, haha...... alone forever......
Vem tänker du på nu? Alla mina kära vänner som stannar här hemma när jag far till norge<3
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Johns
Vem önskar du var med dig nu? ...Sandra och Hillevi så jag kunde tvinga dom att ringa efter en lägenhet i norge istället för mig <3

 

VAR

Var är din mobiltelefon? .... :O Oh My Gosh! Jag vet inte!???....Var är den!??.... i hallen? kanske?
Var handlar du mest? ingen aning.. ica?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Beställde från Haléns
Var åkte du senast bil? Till bureå för att lämna grovsopor............

 

VAD

Vad åt du senast? Silicea D30 för nästäppa, naturmedicin.... Dom är jättegoda....
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta leggnis
Vad är den närmaste saken som är blå? Lampa :D
Vad har du på fötterna? Sockar och Tofflor
Vad är dina favoritfärger? Varma färger av alla dess slag.
Vad för film såg du senast? Elisabeth, The golden age
Vad hör du just nu? Dator surr, pappa som stängde ytterdörren och Rebecka som sitter och sjunger "your the one that i want" Från Grease


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0