Smsalåda.doc

Har gjort om bloggen lite.. hehe hittade några gamla stilmallar som jag använde som grund. 

Sen så hittade jag det här också i ett gammalt dokument på datorn:

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
VARFÖR?? :O JA SITTER I TRÅKMÖTE!

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Men sluta käfta!

Vilket sms blev du mest berörd av ?
Kyrkfika!!!

Vad säger din pappa/mamma innan du går och lägger dig?
Va roligt:d jag ska se harry:dhelstejs kram:*

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Men vattenskidor, munkis är roligare!

Vilka ord ska du säga till Gud när du kommer till himlen?
Ska du på trästocks idag också?


Det är alltså några frågor som man ska svara på genom att bläddra genom sms inkorgen
och slumpmässigt välja ett sms. haha jag tyckte det var lite småkul såhär på kvällskvisten.

Åh jag vill inte gå och lägga mig för att jag vill inte att det ska bli dagen innan jag far.
Ångest.... Fast teoretiskt sett så är det ju redan det...... eeeeheeeh godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofie Petersson

du e med i malvinstudios va?:D du e gryym :)

2011-09-21 @ 10:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0