Skatteetaten

Jag ska fara till skatteetaten (skattekontoret) snart för att lämna in en ansökan om ett D-nummer.
Tredje gången jag är där då.. Jippijay. Första gången fick jag inte för jag hade inget jobb... andra gången for jag förbi efter visningen men hade inte passet med mig så det gick inte... Igår skulle jag också gå dit men hann bara till centrum med mina onda hälsenor innan dom stängde. Så det var bara att vända och gå hem....................

Men jag gruvar mig så fruktansvärt för jag får bara mer och mer ont. Har ätit en ipren men det hjälper inte så mycket. Letate iprensalva eller liknande igår på Apoteket utan vidare framgång.
Men det blir säkert bra så småning om! Mamma ska skicka ett par gympa dojjor med Sandra när dom kommer (blev lite ändrade planer så dom kommer på måndag istället)


och nu, en liten bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0