Nidarosdomen

Nu har jag anlänt i Trondheim och sitter i Matildas lägenhet och andas ut. Jag har bott hos Lovisa i östersund i två nätter nu. I hennes lilla rum på 8 kvadrat. Det var inte stort vill jag lova.

Ikväll ska jag på en visning till en lägenhet. Den ligger inte jättelångt här ifrån så jag ska nog hitta. tror jag. 

Det är så fruktansvärt mysigt här och just nu är det jättefint väder! ååh! myysss! Vi har varit och kollat på Nidarosdomen tidigare idag, dom som åkte med bussen hit alltså. Lovisa och hennes kusin följde också med. Nu är de påväg hemmåt och jag stannar kvar. Men FY vilken fin kyrka! Jätte mäktig!! Vi fick också en guidad tur genom hela. Helt fantastiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0