Superscary shit

Den seriöst läskigaste filmen i hela vida världen enligt mig är Insidious....... Jag har aldrig varit så rädd som när jag såg den på fullaste allvar.... Jag fattar inte hur den lyckas pricka såå rätt! USCH! för den..



.....



...Ikväll.... såg jag den igen!! why me... Fast den här gången visste jag iallafall när jag skulle kolla bort för de mesta. Thats a good thing! But still... uuh 
ÅSSÅ MISSADE JAG ATT KOLLA BORT PÅ DE LÄSKIGASTE STÄLLET I HEEELA FILMEN!?!??!? HUR KUNDE JAG GLÖMMA!??!?!? superfaaail!

Det roliga är att jag egentligen inte gillar skräckfilmer överhuvudtaget och jag har aldrig sett en skräckfilm på eget bevåg haha ååh

Nu har therese och johan gått hem och vi ska snart gå och lägga oss, ska bara se ett avsnitt onepiece för att komma på andra tankar. GODNATT!

Tyckte förresten att andre skulle ha åkt hem från idol ikväll..... tänkte bara säga det


Saaambooooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0