Im not so typical

Känner att jag borde bli bättre på att uppdatera min fina blogg, därför så gör jag ett litet fint webbkamera inlägg. Jag försökte mig lite smått på att göra hollywood lockar men lyckades väl sådär... Idag har jag inte gjort ett skit eller för den delen ens släpat mig ut ut den här lägenheten. Men så får man göra när man är ledig.

Fick ett samtal imorse om jobb idag men jag orkade verkligen inte... behövde den här dagen för att komma tillbaka till min naturliga rytm. Nästa vecka börjar allvaret om igen. Fick ett nytt uppdrag idag som är på två veckor, najs najs. Så garanterat jobb i två veckor från 07.00 - ca 13.00 he bli kul.

Jag längtar till imorgon, då ska vi ha idolkväll med vännerna från solsidan (Matilda, Johan och Therese) Fast matilda ska jobba imorgon kväll. Sen på lördag ska vi köra en favorit i repris och klä ut oss igen! Lutar åt The Creeps denn här gången!

hehe... kommer bli jättekul! och Therese ska joina oss! AWESOME!





Damsugare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0