Ogräs

Kan ju börja med att brätta att jag har ont. Överallt.

Att jobba på kyrkogården är inte en dans på rosor. Men det är kul ändå. Idag rensade vi ogräs och jag var som i himmelen där när jag satt mitt i buskarna och intalade mig själv att jag var i jungeln. hehe. Hade kunnat stanna där för evigt. Jag var så lycklig ♥


Här är en bild på min ögonskuggepallet som jag fick på studenten. Har inte hunnit använda den särskillt flitigt än, men den dagen kommer också! är riktigt peppad på att lära mig sminka bra!


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Har en liknande sminkpalett, ska ta och lära mig olika sminkningar med ögonskuggor, så snyggt ju! :)

2011-07-15 @ 21:59:08
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0