Hejhå

klev upp halv 6 imorse för att cykla till bureå = en mil på ett ungefär sen börja jobba kl7 med att rensa grusgravar och där på vattna = vara stående eller gående större delen av tiden, sen cykla hem igen.

Det här hade kunnat funka bra om jag hade sovit mer än fem timmar natten innan och ätit regelbundet med regelbunden sömn nu i helgen men det har jag inte. Det har varit stadsfesten vilket betyder sena kvällar och konstiga mat tider och dålig festival mat. Men det gör ingenting för jag hade kul iallafall.

Ikväll ska jag lägga min tidigt så kanske min mage och kropp hinner ikapp mig.

Nu ska jag koka te och äta en sån här sen se ännu ett avsnitt Greys Anatomy ♥ Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0