Kvällsfrillan

Här sitter jag för det mesta på kvällarna när jag har lite att göra, visst ser det mysigt ut? det är de också. Jag brukar platta håret, locka håret, smikna mig, göra läxa, fula grimacher i speglarna osv osv. Otroligt givande och en bra start på dagen/ett bra slut på kvällen. Idag gjorde jag inte något speciellt med mitt hår, bara stylade lite så att säga, men visst blev det fint! Lite busigt sådär! å sen med en mysig halsduk som gräddet på moset precis som jag ville ha det! ♥



hahahaahaha ååh

Kommentarer
Postat av: hiill

skitsnygg bild, verkligen! Och om ditt sju underverks inlägg. Jag är med dej. Nu tjänar vi mycket pengar och gör mycket coola saker av livet!

2011-02-19 @ 21:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0