Att vara eller att inte vara

Idag när jag städade på jobbet var jag på ett väldigt konstigt humör. Ja visste varken ut eller in!?

-Jag ville skratta men samtidigt gråta.
-Jag visste vad ja ville men samtidigt inte.
-Jag kände att framtiden var i mina händer men samtidigt visste inte vad som skulle hända.
-Jag kunde inte tänka klart samtidigt som ja tänkte som aldrig förr.

Allting var luddigt och ja hade ingen koll på någonting. Det enda jag egentligen visste var att jag ville att någonting skulle hända, inga vanliga saker som händer varje dag. Nåt nytt!

När jag senare for till skolan bestämde jag mig för att logga in på bloggen och ändra designen. Då kändes de bättre.

Kommentarer
Postat av: sandrarero

Ändrad bloggdesign händer inte varje dag! :D

2011-02-09 @ 21:10:32
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du kanske fått nått konstigt i maten?

2011-02-10 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0