LadeAlle80

Jag skulle kunna jobba där jag jobbar nu ett bra tag till bara för att människorna jag träffar är så fruktansvärt härliga. Men då är det ju den lilla haken att jag måste stiga upp halv 5 på morgonen. Dock så känner jag mig inte så trött på dagarna längre, men jag har blivit så fruktansvärt klumpig! mer än vanligt....... Vet knappt vars jag har mina kroppsdelar längre, en arm som flyger där, ett ben som far åt andra hållet.... Vilket har lett till några små incidenter... Våran vita/beiga soffa är en som har fått tagit stryk. heehhhhhheeeeehhh förlåt soffan♥ Jag gillar dig ändå även fast du gör min rygg illa.

Frukosten/Lunchen/Fikat vi hade idag bestod av lussebullar och morötter♥ Mitt bröd hade visst möglat så man tager vad man haver. Gott var det iallafall! Nu har jag börjat längta jättemycket hem! Idag var det mina syskon som var mest efterlängtade♥ Jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0