Idag är jag Glad!

Jag är på ovanligt bra humör idag känner jag! I natt vaknade jag inte en endaste gång med att jag paniksätter mig upp, vet inte vars jag är och kastar mig över mobilen, kolla klockan för att sen inse att jag just hade lyckats somna och faller ner i dvala igen.

Undra om jag är lite stressad?..... Igår kväll körde jag och Sandra relax övningar innan vi skulle sova.. För jag tror det är när hon, varje kväll ska hålla på att säga "Jaaaa Nuu ska vi upp om 6,5 timmar magdaa" som jag får ångest. WHYYY DOO YOU EVEN WANT TOO KNOOW THAAAT YOU MOOROON!!....

Nåja. Ikväll är det halv 8 hos Hillevi och Matilda! Jag är jättespänd på hur kvällen kommer att urarta sig. Känner på mig att det kommer bli väldigt trevligt iallafall!


Försöker putta in diskkorgen och stänga igen maskinen på bilden till höger för den som undrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0