how GREAT!!

Var uppe med tuppen imorse, allt bara för att få sjunga O Helga natt. Övning kl 6 i bureå sen började hela kalaset kl7. Var det värt att stiga upp kl 5 för det? JA! och Fanny din lilla latmask....  Du missade ju hela spektaklet..... Jag kommer aldrig förlåta dig.

Världens mysigaste julafton som spenderades mestadels hos mormor♥ Min jul kan beskrivas med Harmoni. Jag har aldrig kommit ihåg att jag har varit så harmonisk på jul som jag var det här året och det gillas ju.

Nu ska jag ner och spela spel med les familio och äta några chilitryfflar som blev klara idag.... hehe Dom blev så fruktansvärt hemskt otroligt sjukt starka! Kan ju ioförsig bero på att vi tog den starkaste chilin vi hittade på hyllan, att jag tog tre st istället för två och det faktum att det fick stå och dra i grädden över natten istället för 10 min.... ja. Några av anledningarna. Blir kul när kusinerna kommer på besök imorgon, MuahaHAHA


Jag är SUPERSUGEN på att åka snöbräda eller varför inte slalom för den delen! Måste. Fara. Till. ÅRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0