HEMMAA!!

Tjoho! :D Äntligen hemma i kära Östra Falmark med min familj och katterna! :D snöslask ute.. inte lika kul. Har suttit och sovit i en bil hela dagen så jag är gaaanska så trött just nu. Har typ en liten klump i magen.... vet inte riktigt vars den kom ifrån.... (maten?) ..ja....iallafall...

Kommer börja sakna lilla Trondheim och alla människor vi träffat där snart. I helgen var det ju sista gången vi var med Matilda, Therese och Johan där borta och sista helgen i Trondheim för det här året♥ Det är som Hillevi säger "End of an era" :´( meen då kan man ju bara hoppas på nya äventyr nästa år. Haha.. 2012.... Det blir spännande..

Nu, lite bilder jag skrapat ihop från Matildas och Sandras bloggar. ÅÅh det är så fint i Trondheim nu på vintern! och jag hade så Kul i helgen!♥ gråt snyft



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0