Norge

När jag gått ut studenten vill jag till Norge och jobba. Med vad vet jag inte. Jag vet inte ens om det kommer att bli. Men jag vill och hoppas!

Om de blir så tycker jag att vi satsar på Lofoten! :D fast inte som fiskrensare... kanske assistenter åt konstnärer!?!? eller jobba i en liten affär!?!? för det måste de väl ha!?? Eller vi kan bli upptäckare bland bergen!! Vi kan hitta skatter! JAaAa! 



Vad säger ni Sandra och Hillvei? du vill väl ändå inte stanna i Sverige nu efter att ha sett dehär bilderna Sanera? huh?

Kommentarer
Postat av: sandra

Mehhehehe Lofoten låter ganska bra :]

pax bli fiskrensare!

och ja magda, vi ska göra nåt imorgon! (söndag)

2011-04-16 @ 23:25:42
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0