.M.E.N.S.V.Ä.R.K.




uhhh....

för övrigt så var det kul i Kåbdalis idag, även fast vi var tvugna att stiga upp kl 6 i morse. Jag vill gå och lägga mig nu... har. så. ont. men jag borde skriva på projektrapporten, fast det kanske inte är en så bra idé för att jag känner att jag inte riktigt tänker klart just nu. Sen har jag ont i ryggen så jag vill hellst slippa sitta vid den här dumburken så länge till

Nu säger vi godnatt och lämnar resten åt ödet. haahaha klockan är 8! godnatt

PS. jag tycker att alla som läser SKA kommentera, då skulle jag bli så glad :D:D:D:D Jag kanske till och med skulle kunna tvinga fram några glädjetårar för er nu när mitt humör går lite som de vill :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: muuahahh

hej magd, få se lite oscarsnominerade tårar // pontus

2011-04-07 @ 21:21:14
Postat av: Fanny

Party på söndag?

2011-04-07 @ 21:57:09
Postat av: Fanny

@ my place

2011-04-07 @ 21:57:47
Postat av: lina

iiihhh

2011-04-08 @ 23:48:47
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0