Jag älskar att dansa

Det är serriöst bland de bästa jag vet
bara röra sig till musiken, utan att tänka bara följa
inte bry sig
♥det är så otroligt underbart♥

men... är de nån som vill dansa med mej? nej.. alla vill bara sitta och dryga....
därför.. dansar jag det endå..... ibland.. även fast jag känner mej som ett retard, men de hör till

Är snart klar med hemtentan btw, de spårar ur på fråga fem. Tror att jag ska släppa den snart och gå vidare. Sen sitter jag och funderar över vad jag ska baka till på måndag!? Vi har en liten tävling i klassen, vem som bakar godast och på måndag är det jag och JohnE som ska baka... jag har lite prestationsångest här ! måste.. vinna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0